قوانین استفاده از وب سایت سیوان گالری:

از شما متشکریم که سیوان گالری را انتخاب نموده اید ، استفاده شما از فروشگاه اينترنتی “سیوان گالری” و سفارش كالا از اين پايگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذيل تلقی می گردد:

 

خريد کالا از فروشگاه اينترنتی ”سیوان گالری” بر مبنای قوانين و آئين نامه های موجود در مورد تجارت الکترونيک و با رعايت کامل تمام قوانين جمهوری اسلامی ايران صورت می پذيرد.

 

خدمات و محتوياتی که توسط سیوان گالری تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت است. هر گونه سوء استفاده از مطالب، عکس‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌ سایت سیوان گالری پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه ‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت سیوان گالری و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است.

 

وب‌سایت سیوان گالری پایگاه اینترنتی دیگری جز www.sivangallery.ir نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تایید سیوان گالری نمی باشد. 

 

ساخت حساب کاربری جهت استفاده از خدمات سیوان گالری، اولین گام در پیوند ماست. به منظور پیشگیری از وقوع مشکلات احتمالی در هنگام ارسال و تحویل سفارش، در صحیح بودن اطلاعات شخصی نظیر ، شماره تماس، آدرس پستی، کد پستی نهایت دقت را داشته باشید ، زیرا در صورت ثبت سفارش، شما تضمین می کنید که اطلاعات خود را دقیق و صادقانه وارد نموده اید.

 

فروشگاه اينترنتی ”سیوان گالری” به هيچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غير واگذار نخواهد کرد (مگر در صورت موجود بودن حکم قانونی از مراجع قضایی) و ضمنا با استفاده از آخرين فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

تمام قوانین، ویژگی ها، محتوا، مشخصات، نام و قیمت محصولات و خدماتی که در این وب سایت توصیف شده یا نشان داده شده اند، ممکن است در هر زمان بدون اطلاع رسانی تغییر کند. لذا نیاز است هر چند وقت یک بار قوانین سایت را مطالعه بفرمایید.

 

به علت دست ساز بودن تمامی محصولات وزن ، اندازه و توصیف های مشابه تقریبی هستند و فقط به قصد راحتی مشتریان ارائه شده است

همچنین به دلیل شرایط عکاسی و نورپردازی و تفاوت رنگ و نور مانیتورهای مختلف، امکان تفاوت بین ۵ الی ۱۰ درصد رنگ کالای خریداری‌شده با عکس داخل سایت وجود دارد.

هزینه ارسال کالا برای تمام مشتریان، بر مبنای وزن خرید و بر اساس تعرفه تیپاکس محاسبه شده و در فرآیند خرید نمایش داده می‌شود.

 

مکان و زمان تحويل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اينترنتي“سیوان گالری”درج شده و فروشگاه اينترنتی ”سیوان گالری” به عنوان فروشنده متعهد است با رعايت سياست های معين ارسال کالا (از جمله هزينه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحويل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعيين شده، فروشنده هزينه های مربوطه را از خريدار طلب خواهد نمود.

تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و مشتریان باید آدرس محل تحویل را به‌طور دقیق اعلام نمایند.

پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ فاکتور، سفارش شما در صف تولید قرار خواهد گرفت و حداکثر ۲۰ روز زمان میبرد تا سفارش شما تولید، بسته بندی و ارسال شود.